آرش عزيزمآرش عزيزم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ققنوس من

شروع ماه نهم...

1392/6/24 22:05
نویسنده :
387 بازدید
اشتراک گذاری

با نام و ياد خدا شروع ميكنم و آرزو دارم تمام صفحات اين دفتر مملو باشه از شادي ها و زيبايي ها و محبت هاي بي پايان زندگي من و همسرم و پسر عزيزم

دلبندم با هم توي اين مسير پرفرازونشيب الان وارد ماه نهم شديم.هم حساس ترين ماه و هم شمارش معكوس براي باز شدن چشم هاي بي همتات واسه ديدن اين دنيا

مشتاقانه منتظر در آغوش گرفتنت هستم و البته تنها و تنها التماسم به درگاه خداوند متعال اينه كه سالم و سلامت باشي و همين و بس!

انشالله اين هفته خانم دكتر وقت دقيق اومدنت رو تعيين ميكنه و باز هم ميشينيم و اين بار ماه شماري و هفته شماري كه نه بايد روزشماري كنيم تا من و بابایی روي ماهت رو ببينيم.

نفس من خوب و سالم و سلامت رشد كن و بيا كه اين زندگي به داشتنت آذين بشه اي تو كه ثمره اين عشق پرمحبتي

بار الها هزاران مرتبه به درگاهت شكر كه لذت بي نظير مادر شدن رو در وجودم معني بخشيدي...

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان یزدان
9 مهر 92 11:20
سلام عزیزم .کجایی کم پیدا ؟نی نی ات هم که پسره انشاالله به سلامتی این ماهای آخر رو طی کنی وفرزندت رو توی بغلت بگیری ممنون که به وبلاگم سر زدی . راستی توی نظری که گذاشته بودی برام یادت رفته بود آدرس وبلاگت رو بذاری ، کلی توی گوگل سرچ کردم تا تونسم وبلاگت رو پیدا کنم . با اجازت لینکت میکنم که آدرست روداشته باشم بازم بهم سر بزن خوشحال میشم .
مامان یزدان
9 مهر 92 11:21
سلام عزيزم.مرسي از لطفت كه پيام گذاشتي.والاه من زياد وارد نيستم و دارم كم كم ياد ميگيرم.لطفا واسم دعا كن كه ني ني فقط و فقط سالم و سلامت باشه.ممنون
مامان یزدان
8 آبان 92 11:37
سلام کجایی ؟ نی نی دنیا اومد ؟انشاالله که سالمه ؟بیا بهمون خبر بده .توی کلوپ منتظریم
مامان اینده انشالله
5 آذر 92 14:49
سلام عزیزم خدا رو هزاران مرتبه شکر التماس دعا
مامان نی نی کوچولو
13 دی 92 20:22
سلام مامان نسیم گلعزیزم امیدوارم که حالتون خوب خوب باشهعزیزم من فکر کنم نی نی هامون زمان به دنیا اومدنشون یکی باشه چون منم این هفته میرم تا زمان دقیق زایمانمو بگه دکتر.مامانی با اجازتون لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم به وبلاگ ما سر بزنید امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ققنوس من می باشد